کارت گردشگری دبی

کارت گردشگری دبی

۰۸ فروردین ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

امارات یکی از کشورهای مجهز و مدرن در دنیا است که با ورود به آن ساختمان ها و تجهیزات شهری آن جا نظر شما را به خود جلب می کند و هنگام بازدید از آن شاید فکر کنید که با ماشین زمان به آینده سفرکرده‌اید. پیشرفت های بی نظیر این شهر در طی سال های گذشته بسیار چشمگیر بوده و خیلی از گردشگران را به خود جذب کرده است.

کارت گردشگری دبی چیست؟

به همین خاطر دولت امارات جهت رفاه و راحتی گردشگران و توریست ها، کارت گردشگری را عرضه نموده تا با حداقل هزینه بتوانید حداکثر استفاده از مراکز دیدنی و تفریحی این کشور را بکنید. این کارت با نام iVenture Card در دسترس بوده و تا 60 درصد می توانید با استفاده از آن در سطح شهر دبی رفت ‌و آمد داشته باشید و از جاذبه های شهر با نصف قیمت دیدن کنید و لذت ببرید.

تور امارات اقساطی نیز با بهترین شرایط قسطی برگزار می شود.

کارت گردشگری دبی، کارتی که به وسیله آن بازدید کنندگان اجازه دارند تا 50 درصد در تور های همگانی، ناهار خوری، سرگرمی و غیره در هزینه های سفر صرفه جویی کنند. اگر سفر خود را برای آخر هفته برنامه ریزی و در برنامه و سرگرمی ها شرکت کنید، کارت Flexi Pass 3 به درد شما می‌خورد ولی اگر بیش از یک هفته قصد سفر دارید باید از کارت های 5+ استفاده کنید؛ زیرا نامحدود اند و با استفاده از آن ها می توانید از هر امکانات شهر دبی با تخفیف بهره ببرید.

کارت گردشگری دبی

کارت گردشگری دبی را چگونه تهیه کنیم؟

سایت های مختلفی در این شهر وجود دارند که کار خدمات رسانی کارت گردشگری دبی را انجام می دهند و شما با اطمینان خاطر و با توجه به خواسته ها و نیاز خود می‌توانید خرید کنید؛ در سال 2019 نیز تا 50 درصد تخفیف برای اماکن دیدنی، سرگرمی و تور اقساطی دبی در نظر گرفته شده است. کارت گردشگری دبی از 36 ساعت سفر تا بیشتر از 14 روز شروع می شود و بسته به نوع سفرتان باید آن را انتخاب کنید. هر چه تعداد روزهایی که در دبی هستید کمتر باشد مسلما قیمت کمتری می پردازید و هر چه تعداد نفرات و روزهایی که آنجایید بیشتر باشد گران تر است.

دبی کارت چیست؟

کارت DUBAI SELECT: در بین 49 مورد از جاذبه های گردشگری دبی که شرکت این کارت مورد نظر قرار داده، شما می توانید 3 مورد را به دلخواه خود انتخاب کنید؛ تخفیف های این کارت تا 50 درصد است.

کارت مسافرتی دبی

کارت DUBAI FLEXI: برای داشتن این کارت گردشگری دبی می توانید بین 3 تا 7 مکان دیدنی این شهر را انتخاب کنید که 40 درصد تخفیف داشته و قیمت های گوناگونی نسبت به کارت Dubai Select خواهد داشت. این کارت برای گردشگری یکی از بهترین گزینه هایی است که پیشنهاد می شود. همچنین این امکان را به شما می دهد که برنامه سفر خود را به صورت شخصی تنظیم کنید و طبق زمان بندی مورد نظر خودتان از دیدنی‌های این سفر لذت ببرید و در نهایت هزینه سفر را تا حدی کمتر کنید.

تفریحاتی را که می توانید با داشتن این کارت استفاده کنید شامل: تور کشتی تفریحی لاما، آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب دبی، تماشای شهر از بالای برج خلیفه و …است. همچنین با داشتن این کارت از خدمات رستوران های زیادی می‌توانید استفاده کنید.

کارت DUBAI UNLIMITED: این کارت نامحدود بوده و به همه 49 مکانی که کارت گردشگری دبی انتخاب کرده با 60 درصد تخفیف می توانید بروید و نهایت لذت را تجربه کنید. این کارت ها تاریخ انقضا داشته و اگر از امکانات آن استفاده نکنید، می سوزد و دیگر در سفرهای بعدی نمی توانید از آن استفاده کنید.

کارت گردشگری دبی All Inclusive: این کارت از دیگر کارت های گردشگری دبی بوده که در بین مسافران شناخته شده است. با داشتن این کارت می توانید از جاذبه های گردشگری و وسایل نقلیه و تردد در بین شهر و همچنین از پکیج های دو، سه، چهار، پنج و هفت روزه آن استفاده کنید و یا حتی به تنهایی، از 35 جاذبه گردشگری این شهر گرم و مهیج بهره ببرید.

بهترین راهنمای سفر به دبی را در مقالات پیله های پرواز مطالعه نمایید.

از مزایای این کارت این است که نا محدود بوده اما تاریخ انقضای آن به مدت دو هفته به پایان می رسد. با داشتن این کارت نیازی به پرداخت پول نداریم و هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت چاپی کاربرد دارد. دارای دفترچه راهنما به همراه کارت است. در صورت داشتن این کارت، می توانید یکی از تفریحات لذت بخش زیر را انتخاب کنید: آکواریوم لاست چمبرز، صرف شام در کشتی کروز در خلیج دبی، اسکی در پیست پلارپس، صرف غذاهای اصیل عربی در رستوران حلب، تور کشتی تفریحی جزایر نخل، بازدید از جنگل های مانگرو یا جنگل های حرا در ابوظبی.

کارت گردشگری دبی و مزایای آن

معرفی کارت ها

لیست اماکن گردشگری یا دیدنی های این شهر که با کارت گردشگری دبی به نام iVenture Card است و با تخفیف می توانید از آن ها دیدن کنید شامل موارد زیر: سقوط آزاد در تونل باد، سافاری کویر با شام، پارک تفریحی IMG Worlds of Adventure، سرزمین لگو یا لگولند، پارک آبی لگو لند، اسکای دبی، پارک MOTIONGATE، تور کسی کروز، پارک VR، ماجرا جویی در کارخانه TEP،

پارک آبی Wild Wadi Waterpark، تور برج خلیفه، آکوا فان پارک، پارک بالیوود، تور Emirati Kashta Cultural، پارک Aventura، تور شهری با استفاده از اتوبوس روباز، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آن، تور دبی قسطی شامل: تور کشتی کریک به همراه شام، سافاری پارک دبی، دلفیناریوم دبی، گشت 90 دقیقه ای آبی با قایق تندرو، اتوبوس عجایب، پیست اسکی در فضای بسته است.

انواع کارت های گردشگری دبی

نکاتی درباره کارت های گردشگری دبی

این کارت های گردشگری در انواع Dubai Flexi Attractions Pass و Dubai unlimited Attractions pass باید حداکثر تا 7 روز متوالی پس از اینکه صادر شد استفاده شود؛ بعد از گذشت این مدت کارت غیر قابل استفاده می شود. مدت زمان استفاده از کارت Dubai All Inclusive Pass دو هفته بعد از صدور آن است. کارت به دو صورت، یکی از طریق اپلیکیشن رایگان از نسخه دیجیتالی آن روی گوشی و دیگری از نسخه چاپی کارت و دفترچه راهنما قابل استفاده است.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.