بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی

۰۹ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

بی شک افراد برای سفر رفتن به هر مکانی اهداف متفاوتی مانند استراحت، تفریح، خرید و … دارند. ما در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین زمان سفر به دبی و همچنین رسیدن به هدف موردنظرتان از سفر به این شهر با تور اقساطی دبی پرداخته ایم. برای بهترین انتخاب جهت سفر به این شهر با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به دبی برای طبیعت گردی

شهر دبی به دلیل واقع شدن در وسط بیابان و گرم و خشک بودن، گویی فقط یک فصل تابستان را دارد. اگرچه گاهی اوقات از شدت گرما کاسته می شود، اما گرمای هوا هرگز از بین نمی رود و همین موضوع دبی را به مکانی ایده آل برای کسانی تبدیل کرده که می خواهند میان پرتوهای گرم خورشید لذت برده و درحمامی از ویتامین D غوطه ور شوند. البته گذشته از گرما و تابش آفتاب، زمان هایی در طول سال وجود دارد که گردشگران بنا به دلایل طبیعی دیگری به این شهر سفر می کنند.

آیا می دانید کارت گردشگری دبی چیست؟ در مطلب “کارت گردشگری دبی” شرایط و مزایای تهیه این کارت را بخوانید.

به عنوان مثال، از ماه نوامبر تا مارس تمایل به دیدن آسمان آبی روشن و وجود فرصتی ایده آل و بهترین زمان سفر به دبی برای لذت بردن از آب و هوای سواحل این شهر باعث می شود افراد زیادی دبی را برای استراحت و سفر انتخاب کنند. همچنین تماشایی بودن باغ مارکل در این دوره از سال یکی دیگر جذابیت های گردشگری دبی است. این باغ مملو از گل های متفاوت و روح نوازی است که بازدید از آن ها هر شخصی را غرق لذت خواهد کرد. درست است که شهر دبی در طول این ماه ها نیز گرم است، اما به نسبت آوریل تا اکتبر از شدت داغی هوا کاسته شده و آب و هوا مطبوع تر است.

بهترین زمان برای سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

شهر دبی را می توان بهشتی برای عاشقان و علاقمندان به خرید نامید. مراکز خرید این شهر که اغلب جزو بزرگ ترین مراکز خرید جهان هستند، برای بیشتر بازدیدکنندگان وسوسه انگیز و جذاب است. به خصوص اینکه زمان هایی در طول سال وجود دارد که به دلیل وجود حراجی های فوق العاده و فستیوال های خرید بی نظیر، گردشگران سفرشان به دبی را در این بازه زمانی برنامه ریزی می کنند و این ماه ها بهترین زمان سفر به دبی است.

یکی از این دوره ها، جشنواره خرید دبی در اواسط زمستان یعنی ماه ژانویه است که اجناس با تخفیف های قابل توجهی حتی معادل ۷۵٪ عرضه می شوند. در این جشنواره ها می توانید هر نوع کالای مرغوب از جمله لوازم الکترونیکی، زیورآلات، پوشاک و موارد دیگر را با بهترین مارک ها پیدا کنید. به خصوص در فروشگاه های حراجی یا همانOutlet Mall که خرده فروش ها کالاهای خود را با تخفیفات مضاعفی به فروش می رسانند.

یکی دیگر از بهترین زمان سفر به دبی جهت خرید، حضور در جشنواره تابستانی خرید دبی یا همان DSS است که از اواخر ژوئن تا اوایل آگوست طی ۶ هفته برگزار می شود و یک سورپرایز تابستانی به حساب می آید. همراه شدن با برگزارکننده های تور دبی می تواند فرصتی عالی و برنامه ریزی شده جهت حضور در این فستیوال ها و جشنواره های خرید برایتان فراهم کند.

پیله های عصر پرواز مجری مستقیم تور اقساطی امارات با گشت های مهیج شهری

بهترین زمان سفر به دبی بر اساس فستیوال ها و رویدادها

بی شک یکی از جذابیت های این شهر، فستیوال های دبی و جشنواره هایی است که در طول سال برگزار می شود. درواقع علاوه بر فستیوال های خرید که غالباً در اواسط زمستان و تابستان باعث جذب توریست های زیادی به این شهر می شود، رویدادهای جذاب دیگری نیز گردشگران را به این شهر می کشاند. چنانچه قصد دارید به تنهایی یا با یک تور ارزان دبی رهسپار این شهر شوید در ادامه برایتان به برخی از معروف ترین فستیوال ها در بهترین زمان سفر به دبی اشاره می کنیم:

جشنواره جاز دبی

این جشنواره اواخر ماه فوریه در دبی مدیا سیتی برگزار می شود و هر سال تعداد زیادی از علاقمندان به موسیقی را ترغیب به شرکت در تور دبی می کند. جشنواره جاز دبی تقریبا” تمامی ژانرهای جاز از جمله فانک، راک، معاصر، بلوز، مدرن و فیوژن را در برمی گیرد.

جشنواره جاز دبی

جشنواره تانگو دبی

جشنواره چهار روزه تانگو دبی در اواسط ماه می یعنی ۱۸ تا ۲۱ می، دوستداران رقص و آواز را از سراسر جهان راهی شهر دبی می کند. اجرای موسیقی زنده و پایکوبی در هر ۴ شب و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی تانگو، لحظات مفرح و خاطره انگیزی را برای شرکت کنندگان به ارمغان خواهد آورد.

فستیوال ماراتن دبی

از اواسط تا اواخر ماه ژانویه شرکت کنندگان زیادی از گوشه و کنار جهان جهت شرکت در این رویداد حاضر می شوند. این فستیوال شامل یک ماراتن کامل ۴۰ کیلومتری است. سطح بسیار مسطح این مسیر در سرعت دویدن شرکت کنندگان تاثیر بسزایی دارد.

رزرو تور اقساطی آسیا تنها با یک چک به تاریخ 10 ماه بعد

ارزان ترین فصل سفر به دبی

برای آن دسته از افرادی که برای سفر رفتن اولین اولویت شان ارزان بودن سفر است، باید بگوییم برای رفتن به دبی می توانید با انتخاب یک تور ارزان دبی در فصل تابستان اقدام نمایید. گرمای دبی در این فصل تقریبا غیر قابل تحمل است و به همین دلیل غیر از زمان برگزاری فستیوال خرید دبی، در سایر مواقع گردشگران کمی در این فصل به شهر دبی سفر می کنند.

این موضوع باعث ارزان بودن تمامی هزینه ها ازجمله هزینه اقامت می شود. بنابراین اگر کم هزینه و ارزان بودن سفر برایتان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، می توانید در تابستان به این شهر سفر کرده و از گشت و گذار در مراکز خرید واماکن تفریحی سرپوشیده که دارای تهویه هوای مطبوع هستند، لذت ببرید. 

ارزان ترین فصل سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی از نظر جمعیت گردشگران

طبق آنچه درمطلب “بهترین زمان سفر به دبی” گفته شد، می توانیم به این نتیجه برسیم که انتخاب بهترین زمان سفر به دبی بستگی به هدف و خواسته خودتان دارد. اگر صرفاً به دنبال گذراندن وقت در آرامش هستید و خلوت بودن شهر برایتان از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دارد، می توانید زمان سفرتان به دبی را در تابستان یعنی از آوریل تا اکتبر انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در این دوره علاوه بر اینکه گرما می تواند غیرقابل تحمل باشد، رطوبت آب و هوا نیز ممکن است آزارتان دهد. بنابراین؛ با پیدا کردن یک تور ارزان دبی، بلیط های تعطیلاتتان را با دقت بیشتری خریداری نمایید. لازم است عنوان کنیم همه مراکز خرید، مکان های تفریحی، هتل ها و رستوران های شهر دبی در تمام طول سال دارای تهویه هوای مطبوع هستند. به همین دلیل گردش در میان جاذبه های سرپوشیده و یا دست سازه های انسانی و مصنوعی دبی در هر زمانی از سال قابل انجام است.

اما چنانچه حضور در جمعی از افراد پر جنب و جوش و هیاهوی گردشگرانی که به دنبال خرید کردن و یا حضور در فستیوال ها و جشن ها هستند، برایتان جذاب است، فصل های زمستانی و سردتر بهترین زمان سفر به دبی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.