اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به ترکیه

اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به ترکیه

۰۷ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

دنیای تکنولوژی تمام ابعاد زندگی انسان ها را در بر گرفته و ابعاد مثبت و منفی زیادی را به زندگی انسان ها اضافه کرده است. یکی از این ابعاد که اتفاقا مثبت هم هست، استفاده از تکنولوژی های موبایلی و هوشمند در سفر است. برای رفتن به ترکیه که بسیار نزد ایرانیان محبوب است، اپلیکیشن های کاربردی برای سفر وجود دارد که کار را برای استفاده کنندگان خود آسان تر می کند. از جمله این اپلیکیشن های کاربردی سفر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

برای سفر به کشور زیبا و دیدنی می توانید تور ترکیه را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن Trafi

اولین برنامه ای که برای سفر به استانبول به شما معرفی می کنیم برنامه موبایلی ترافی است. این برنامه یکی از بهترین برنامه های موبایلی برای سفر به شهر استانبول است و به شما کمک می کند تا بدون گم کردن مسیر بدانید که برای رفتن از یک مکان به مکانی دیگر باید چه کار کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است و به شما بهترین وسیله حمل و نقل عمومی را پیشنهاد می کند؛ همچنین اپلیکیشن wavs میزان زمان مورد نیاز تا رسیدن به مکان مورد نظر را به شما اعلام می کند. این برنامه مسیر را مرحله به مرحله و با جزئیات لازم نشان می دهد و مدت زمان ماندن در ترافیک را هم محاسبه می کند. در برنامه ترافی همانطور که از اسم آن پیداست می توان مقدار زمان احتمالی که شما در ترافیک می مانید را حساب کند. برای تمامی برنامه های مختلف موبایلی مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی به طور رایگان موجود است.

7 اپلیکیشن کاربردی برای سفر به ترکیه

اپلیکیشن SesliSozluk

زمانی که شما در استانبول هستید ممکن است با مشکل زبان و ارتباط با مردم و کسبه این شهر روبرو شوید به همین خاطر برنامه ای که از سری اپلیکیشن های کاربردی به شما می خواهیم معرفی کنیم، اپلیکیشن seslisozluk است که در واقع اپلیکیشن فرهنگ لغت از اولین سری لغت نامه های آنلاین انگلیسی و ترکی است. برای استفاده از این برنامه که دانلود و استفاده از آن رایگان است، باید به اینترنت وصل شوید؛ از ویژگی های مثبت این برنامه این است.

زمانی که به دنبال یک واژه هستید چندین واژه مشابه را به شما می دهد و هم شیوه تلفظی آن را به شما نشان می دهد. این برنامه موبایلی برای همه ی برنامه های مختلف مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی موجود و قابل نصب است.

سفر با تور قسطی استانبول را با پیله های پرواز تجربه کنید.

اپلیکیشن های کاربردی و مفید برای مسافرت ترکیه

اپلیکیشن Yemeksepeti

اگر از خوردن غذاهای لذیذ ترکی لذت می برید ما این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم. این برنامه در واقع به شما کمک می کند نزدیک ترین رستوران در نزدیکی موقعیت مکانی شما را پیدا کنید و با توجه به علاقه و سلیقه غذایی خود سفارش دهید.

نحوه کار با این اپلیکیشن به این صورت است که شما بعد از ثبت نام، باید آدرس خود را وارد کنید و لوکیشن گوشی خود را روشن نمایید تا رستوران های اطراف برایتان آورده شود. در واقع این برنامه بر طبق آدرس وارد شده، لیست و منوی غذایی به همراه قیمت ها و تخفیف های اعمال شده بر غذاهای رستوران ها وارد شده را به شما نشان می دهد و شما می توانید از بین آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این برنامه موبایلی برای همه ی برنامه های مختلف مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی موجود و قابل نصب است.

اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به ترکیه

آیا می دانید چه زمانی فستوال های خرید استانبول برگزار می شود؟

اپلیکیشن Istanbul Travel Guide bvYlmom

این برنامه یکی از بهترین نقشه ها کامل ترین انواع اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول است. این برنامه در حالت اتصال به اینترنت کاربرد های زیاد تری دارد؛ ولی در صورت نداشتن اینترنت هم کار می کند. مکان هایی که قصد رفتن به آن جا را دارید بر روی نقشه مشخص کنید تا هم موقعیت خود هم مسیر پیش روی شما را نشان دهد. این برنامه به صورت رایگان برای دستگاه های ios خدمات بهتری دارد.

7 اپلیکیشن کاربردی برای سفر به ترکیه

اپلیکیشن Grand Bazaar

برنامه بعدی برای خرید در فروشگاه ها و بازار بزرگ کاربرد دارد این برنامه همانطور که از نامش پیداست، دیکشنری کوچکی از بزرگ ترین بازار استانبول است که اطلاعات خوبی را در اختیار شما می گذارد. از آنجایی که چرخیدن و دور زدن در این بازار می تواند گیج کننده و دشوار باشد؛ این برنامه به کمک خریداران می آید با اینکه این برنامه تنها برای یک بازار تنظیم شده ولی بسیار مفید است.

نه تنها به شما امکان جستجوی فروشگاه یا رستوران خاصی را می دهد بلکه شما با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خور را در بازار پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از منوی جداسازی شده در این برنامه یک راست سراغ قسمت مورد نظر خود بروید. این برنامه موبایلی برای همه ی برنامه های مختلف مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی موجود و قابل نصب است.

برای سفر به استانبول حتما راهنمای سفر به استانبول را مطالعه نمایید.

7 مورد از اپلیکیشن های کاربردی سفر

اپلیکیشن Bi Taksi

این اپلیکیشن در تردد شهری بسیار به شما کمک می کند. با اینکه در استانبول تاکسی زیاد است ولی مشخص نیست که تاکسی در زمان مورد نظر شما در دسترس باشد. این برنامه در این لحظه به کمک شما می آید و در رسیدن به تاکسی به شما کمک می کند.

بعد از درخواست تاکسی تمامی اطلاعات ماشین مانند شماره پلاک، رنگ ماشین، نام راننده و تلفن تماس در اختیار شما قرار داده می شود؛ بعد از سفر به راننده امتیاز دهید. این برنامه کرایه را محاسبه می کند. این برنامه موبایلی برای همه ی برنامه های مختلف مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی موجود و قابل نصب است.

کاربرد اپلیکیشن Bi Taksi

اپلیکیشن IbbCeptrafik

این برنامه هم در حمل و نقل به شما سرویس می دهد ولی با اپلیکیشن های کاربردی دیگر کمی فرق دارد؛ در واقع با استفاده از این برنامه، مهم نیست از کدام وسیله نقلیه استفاده می کنید چون این اپلیکیشن فوق العاده کارآمد به شما کمک می کند که همه مسیر های موجود و نقاط ترافیک استانبول را از طریق نقشه ببینید.

توصیه می کنیم که در سفرتان به استانبول این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید و در طول گشت و گذارتان از آن استفاده نمایید. این برنامه موبایلی برای همه ی برنامه های مختلف مانند اندروید، ios و در زبان های انگلیسی و ترکی موجود و قابل نصب است.

برای آشنایی و خرید از بازارهای محلی استانبول، به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

اپلیکیشن هنرهای خیابانی استانبول با نصب این اپلیکیشن می توانید روی هنری شهر را ببینید. این اپلیکیشن شما را از برخی رویداد های هنری زنده این شهر که در خیابان ها برگزار می شود مانند نمایش ها و اجرا های موسیقی آگاه می کند تا به صورت رایگان در آن ها شرکت کنید.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به ترکیه
آشنایی اپلیکیشن های کاربردی سفر به استانبول
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.