راهنمای سفر به هند

راهنمای سفر به هند

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۵ دقیقه

راهنمای سفر به هند به ویژه برای آن هایی که به دیدن فرهنگ های جدید علاقه دارند بسیار مناسب است. این کشور با تنوع فرهنگی و دین های مختلفی که دارد باعث شده تا گردشگران زیادی را به خودش جذب کند. به دلیل همین فرهنگ جذاب مردم هند، در آنجا مکان ها و جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد که بازدید از آن ها واقعاً به یادماندنی و لذت بخش خواهد بود. این کشور همچنین دارای غذاهای رنگارنگ و خوشمزه ای است که خوردن آن ها در رستوران های سنتی و در دل مردم محلی تجربه بی نظیری است.

با این حال لازم است که پیش از سفر یک راهنمای سفر به هند داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی سفر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بنابراین در مطلب “راهنمای سفر به هند” قرار است برخی از مهم ترین اطلاعاتی که درباره کشور هند لازم است بدانید را توضیح دهیم.

آب و هوای هند چگونه است؟

هند کشوری چهار فصل است و سفر در هرکدام از این فصل ها حس و حال خاص خودش را دارد. با این حال آب و هوای کشور هند به طور کلی گرم به حساب می آید و مدت خیلی کوتاهی از سال هوا به سمت سرما می رود. بهترین زمان برای سفر به هند با تور اقساطی هند، فصل بهار است. در این وقت از سال طبیعت در بهترین حالت خودش قرار دارد. همچنین اگر در این زمان به هند بروید می توانید فستیوال هولی را هم ببینید. این فستیوال که به جشن رنگ معروف است به نوعی برای خوش آمد گویی به بهار و در بیش تر شهرها برگزار می شود.

اما تابستان در هند علاوه بر گرمای شدید، به فصل بارش های موسمی هم نزدیک است. در این فصل تقریباً در بیش تر بخش های هند باران ها شدیدی می بارد. این باران ها به اندازه ای شدید و طولانی هستند که شاید امکان بیرون رفتن از اقامتگاه را هم نداشته باشید. بنابراین در هنگام سفر به هند حتماً بررسی کنید که چه وقتی از سال است. کشور هند در زمستان هم زیاد سرد نیست و اتفاقاً برای کسانی که از ورزش های زمستانی مثل اسکی لذت می برند بسیار مناسب است.

بهترین فصل سفر به هند

برای سفر به هند چه چیزهایی لازم داریم؟

در “راهنمای سفر به هند” یکی از مهم ترین کارهایی که باید پیش از سفر به هند انجام بدهید گرفتن ویزا است. خوشبختانه کشور هند برای راحت تر کردن پروسه دریافت ویزا کاری کرده تا بتوانید به طور غیر حضوری و از طریق سایت سفارت هم نسبت به گرفتن آن اقدام کنید. اما همچنان می شود که به طور حضوری و با مراجعه به سفارت درخواست ویزا بدهید. در هر صورت تفاوتی در مدت زمان صادر شدن آن ایجاد نمی شود.

به طور چهار روز طول می کشد تا ویزای گردشگری هند صادر شود. اما توجه داشته باشید که برای دریافت ویزا باید پاسپورتتان حداق شش ماه اعتبار داشته باشد. بنابراین اگر اعتبار پاسپورت کافی نیست، زودتر برای تمدید آن اقدام کنید. هزینه ویزای توریستی هند با توجه به مدت زمان اعتبار آن متفاوت است.

با رزرو تور اقساطی دبی از گردش در سرزمین عجایب خاورمیانه لذت ببرید.

سفر به هند چقدر هزینه دارد؟

جدا از هزینه ای که برای دریافت ویزای هند می دهید، باید از بقیه هزینه هایی که باید پرداخت کنید هم اطلاع داشته باشید. به این صورت می توانید برنامه ریزی مناسبی را مطابق با بودجه تان درست کنید.

قیمت بلیط هواپیما به هند به دلیل فاصله زیادی که از ایران دارد کمی گران است. تغییرات قیمت به نوع هواپیما و زمانی که می خواهید به سفر بروید هم بستگی دارد و بدیهی است که در دوره های پرسفر، بلیط هواپیما نیز گران تر می شود.

یکی از خوبی های کشور هند این است که شما با هر مقدار بودجه ای می توانید یک اقامتگاه مناسب تهیه کنید. البته که این قیمت در همه جا یکسان نیست و در برخی شهرهای مهم مثل دهلی یا آگرا بالاتر است. با این حال هزینه هتل های هند از دو ستاره تا پنج ستاره، متغیر است. توصیه می کنیم پیش از سفر هتل را رزرو کنید. با بررسی راهنمای سفر به هند و بررسی امکاناتی که لازم دارید می توانید جایی را پیدا کنید که لازم نباشد برای امکانات اضافی شان هزینه زیادی را خرج کنید.

سفر به هند چقدر هزینه دارد؟

در “راهنمای سفر به هند” فراموش نکنید که مهم ترین هزینه در هر سفر برای خورد و خوراک است. هند غذاهای خیلی خوشمزه و متنوعی دارد. اما به طور کلی غذا در هند زیاد گران نیست. شما می توانید با هزینه ای نه چندان زیاد، بهترین و لوکس ترین رستوران های هند بروید و یک وعده غذای عالی بخورید. البته رستوران های ارزان هند بد نیستند و فقط ظاهرشان کمی متفاوت است.

بنابراین در راهنمای سفر به هند بد نیست که برخی از غذاهای محلی را در رستوران های کوچک و محلی امتحان کنید و از طعم فوق العاده ای که دارند لذت ببرید. حمل و نقل هم در هند هزینه زیادی ندارد و استفاده از وسایل عمومی خیلی ارزان و به صرفه هستند.

آژانس پیله های عصر پرواز ارائه دهنده تورهای قسطی با بهترین امکانات و شرایط ویژه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

چه چیزهایی را باید در هند ببینیم؟

همان طور که در مقاله “راهنمای سفر به هند” گفتیم کشور هند دارای جاذبه های دیدنی مختلفی است. همچنین در کنار بازدید از مکان های تاریخی و طبیعی هند، می توانید به کافه ها و رستوران های آنجا بروید و با هزینه خیلی مناسبی از طعم و عطر دلپذیر خوراکی های هندی لذت ببرید. بد نیست در سفر به هند مرغ کاری که یکی از خوشمزه ترین غذاهای این کشور است را امتحان کنید. در واقع هند به دلیل فرهنگ جالب و آداب و رسوم متنوعی که دارد باعث شده تا هر نوع سلیقه ای را به خودش جذب کند.

در سواحل زیبای هند می توانید سوار قایق و جت اسکی شوید و حسابی خوش بگذرانید. در کنار آن ها تفریحات شبانه ای که در ساحل برپا هستند هم بسیار خاطره انگیز و جذابند.

راهنمای سفر به هند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.